Szabályzat Díjak Közönségszavazás nyereményjáték Szervezők Hírek

Hírek

2020

Az e-kereskedelem idén nagyobb fókusz kapott, mint valaha: a kereskedők óriási energiákat összpontosítottak arra, hogy a lehető leggyorsabban reagáljanak a járvány miatt megváltozott helyzetre. A piaci szereplők célja, hogy fennmaradjon az érdeklődés az online vásárlás iránt és a jövőben preferált csatorna legyen. Többek között ezeket a szempontokat is figyelembe véve írták ki idén az Év Internetes Kereskedője Díjra pályázatot, amelyre szeptember 16-ig díjmentesen jelentkezhet bármelyik hazai, online kiskereskedelmi tevékenységet végző vállalkozás. A közönség ezzel párhuzamosan szeptember 27-ig között szavazhat a három kedvenc webáruházára.

Budapest, 2020. augusztus 27. / Sajtóközlemény

2019

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett.

A Mastercard által támogatott fődíjak mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Magyar Posta MPL kiscsomaglogisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft, valamint a Reacty Digital Kft. A szervezők idén két új kategóriát is életre hívtak, logisztika és környezetvédelem témában. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az  Euronics, a Legjobb omnichannel és a Legjobb felhasználói élmény  díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa végzett első helyen.

Budapest, 2019. június 6. / Sajtóközlemény

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A díj legfőbb célja a hazai e-kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. Az Év Internetes Kereskedője szakmai verseny folyamatosan leképezi a kereskedelemben zajló innovációkat is.  Ma már nem csak azok a KKV-k és nagyvállalatok kaphatnak díjat, amelyek a díj szempontrendszere alapján minden tekintetben elől járnak, hanem azok a webshopok is elismerést szerezhetnek, amelyek egy-egy részterületen nyújtanak kimagasló teljesítményt. A „legjobb felhasználói élmény”, a „többcsatornás értékesítés legjobbja” mellett idén „környezetvédelem” és „logisztika” témájában új kategóriadíjakat hívtak életre a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) valamint a díj főtámogatója a Mastercard® , és kiemelt támogatója, a Magyar Posta.

Budapest, 2019. február 21. / Sajtóközlemény

2018

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

Idén másodjára a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Next Wave Europe Kft., Testbirds Kft., BIG FISH Kft. és az eNET Internetkutató Kft. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel és a Leginnovatívabb kereskedő díjakat a Decathlon webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a GRoby, a Legjobb online kampány díját pedig Tchibo vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját az Alinda, és a Legjobb felhasználói élmény és a leginnovatívabb kereskedői díjakat a Lumenet webáruház vihette haza, míg a Legjobb online kampány kategóriadíjat a Whiskynet vehette át.

Budapest, 2018. június 6. / Sajtóközlemény letöltése

Közönségszavazás eredménye, a top 21 kereskedő

Az április 5. és 25. között zajló közönségszavazási időszakban pontosan 49.492 leadott szavazat döntötte el az internetes kereskedők következő fordulóba való jutását.

Kis- és középvállalatok kategória (abc sorrendben):

akvariumshop.hu, alinda.hu, babibiobolt.hu, barfshop.hu, benu.hu, bhpgumi.hu, bortarsasag.hu, butlers.hu, csillarbolt.hu, josefseibelshop.hu, konzolokszervize.hu, lifestyleshop.hu, lumenet.hu, lurkokboltja.hu, mindentudasboltja.hu, novenyfutar.hu, pcx.hu, rmekszer.hu, stepshop.hu, trendmaker.hu, whiskynet.hu

Nagyvállalati kategória (abc sorrendben):

bevasarlas.tesco.hu, decathlon.hu, dormeo.hu, euronics.hu, groby.hu, gullivertoys.hu, gyerekjatekbolt.hu, ipon.hu, jateknet.hu, jateksziget.hu, konzolvilag.hu, mall.hu, marketworld.hu, mediamarkt.hu, netkazan.hu, netpincer.hu, pcland.hu, petissimo.hu, praktiker.hu, rossmann.hu, tchibo.hu

A május 14-ig tartó crowd testing szakaszban a Testbirds 300 lelkes crowdtester felhasználója szűri tovább minőségi szempontok alapján a kereskedőket, melynek eredményeképpen az a 11-11 kereskedő juthat tovább az egyes kategóriákból, amelyre a legjobb értékelések érkeztek.

2018. április 27.

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Budapest, 2018. április 9. – Tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. A cél a hazai online vásárlás népszerűsítése. Minden olyan Magyarországon bejegyzett vállalkozás részt vehet a versenyen, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A vásárlók április 9. és 25. között szavazhatnak kedvenc áruházukra, a szavazók között értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők. A közönségszavazás iránt óriási az érdeklődés, már több mint 10.000 szavazat érkezett a közönségszavazás keretében, ami időarányos rekord az eddigi évek alapján. A díj fő támogatója évek óta a Mastercard.

Sajtóközlemény letöltése

2018. április 9.

Az Év Internetes Kereskedője: a tavalyi nyertesek tapasztalatai

Ahogy korábban már beszámoltunk róla, április 8-ig lehet nevezni Az Év Internetes Kereskedője Díjra, mégpedig immár tizenkettedik alkalommal. A 2017. évi versenyben a nagyvállalati kategóriában a Decathlon Magyarország, míg a KKV-k között a Háda Webshop nyerte el a trófeát. A két győztest a díjjal kapcsolatos tapasztalataikról kérdeztük.

forrás: Kosárérték / Hír megnyitása
2018. április 3.

Már lehet nevezni az Év internetes kereskedője díjra

Március 22-én tizenkettedik alkalommal hirdették meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A kereskedők április 8-ig nevezhetik be saját webáruházukat, a közönségszavazás pedig április 9-től április 25-ig tart majd, a KKV és nagyvállalati 21-es mezőny kiválasztása ugyanis a vásárlók kezében van. Az így megszavazott élcsapatot teszteléssel szűkítik tovább, a top 11 jelölt közül pedig szakmai zsűri válogatja ki a győzteseket.

forrás: Kosárérték/ Hír megnyitása
2018. március 22.

2017

Decathlon és Háda webshop az Év Internetes Kereskedője 2017 díj nyertese

Az Ecommerce Hungary (korábban SzEK.org) az eNET és az IVSZ szervezésében idén 11. alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop. Második helyezett lett a Petissimo, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában az innovatív Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G’Roby végzett. A dobogós helyezettek kettő kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások.

2017. június 8. / Sajtóközlemény letöltése

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 7. / Sajtóközlemény letöltése

2016

Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat

Vége a találgatásnak, megvannak az Év Internetes Kereskedője díj 2016 nyertesei. A SzEK.org az eNet és az IVSZ szervezésében megvalósult versenyben idén 10. alkalommal hirdették ki a legjobbakat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett lett a Háda webshop, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett. A dobogós helyezettek egy kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások.

2016. június 8. / Sajtóközlemény letöltése

Evker2016_Infografika_webre_0607

2016:

Az egyszerű és átlátható webshopokat szeretik a magyar online vásárlók

Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült 40 webshop „élményteszteléséből”, amelyet a Testbirds crowdtesting csapata elemzett 400 UX tesztelővel.

2016. május 26. / Sajtóközlemény letöltése

Evker_TOP10_Infografika

2016:

Tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kereskedelmi piac

2016. április 8. / Sajtóközlemény letöltése

2015:

Sajtóközlemény a díjazottakról

“Ma este színház!” az Év Internetes Kereskedője 2015-ben

2015. június 5. / Sajtóközlemény letöltése

Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?

A közönség szavazatai alapján a legjobb 20-ba jutott internetes kereskedők, így a díjra esélyesek listája a közleményben olvasható.

2015. április 30. / közlemény letöltése

Sajtóközlemény a közönségszavazás indulásáról
“147 pár harisnyát rendeltek neten a bankos csajok, ők biztosan tudják melyik a legjobb webshop Magyarországon”

2015. április 14. / közlemény töltése

Korábbi nyertesek Adatkezelési tájékoztató Hírek Kapcsolat

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2020

info@evker.hu